Tranfers til puch grand prix

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Tranfers til puch grand prix

Indlæg af dexta »

Hej alle !!

Er der nogle der ved hvor man kan købe de rigtige mærker til tanken og sidekasserne til en puch grand prix ?
Jeg kan ikke selv finde dem, og på puchklub.dk sker der ikke noget !! :?
Så hvis der er en af jer der ved hvor man kan få dem, hører jeg meget gerne fra jer, det må meget gerne være i Danmark, hvis muligt?

Jeg kunne jo evt prøve at sende en mail til Michael Schrøder, eller hvad mener I ?
På forhånd tak !! :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af strynboen »

hvad med puch verkstaden,,han har alt,,der er bare andre navne på nogle modeller dakota og florida men han har også de orginale
jeg mangler også til monzaen,,på sidepladen og bagklappen
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af Toke »

Prøv Keld Brauner: brauner@post12.tele.dk
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af Toke »

Her er der nogle af dem: http://www.puch-wieser.at/
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af strynboen »

ja vieser har de helt rigtige :mrgreen:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af Kim B S »

Hej Dexta.
Jeg vil også sige Keld Brauner. Hvis de ikke har dem i forvejen, kan de lave dem hvis de får oplyst de rigtige dementioner og design. :wink: :D

Her har du tlf. 86642624 eller 20192624.

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af dexta »

Tak for det allesammen. Jeg tror jeg starter med at ringe til Brauner imorgen, da det er I Danmark, så må jeg bare håbe at han har dem på lageret ! :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af dexta »

Mht til ledningsnettet, jeg har kun et skema over 1975 modellen og farverne på ledningerne passer ikke helt overens med mit mit originale ledningsnet derude, hvad skal jeg gøre, er det evt en der har et skema over 1978 modellen, eller nogle gode råd ? :P
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af strynboen »

jeg har det komplette reservedels katalog fra januar 79,,men der er ikke farver på ledningsnettet,,det er måske også noget for jens-mc,
det ligger i plastic lommer,nent at kopiere.der er virkelig gode sprængtegninger og beskrivelse af alle komponenter.jeg kan desvære ikke scanne det ind.
men dexta brug dog dit puch klub,,du har betalt 250 for et år,,så de skal da for####### :evil: hjælpe dig..hvis de ikke kun er ude efter dine penge
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af dexta »

De spørgsmål jeg har stilt er uden resultat, virkelig svindel, dette forum er 1000000000 gange bedre og endda gratis :shock: Næste år vil jeg ikke være medlem af puchklub.. :twisted:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af strynboen »

jha vi må have en underafdeling med puch her på forum,,der er simpelthen ikke noget der virker derude,,det er lidt bedre med honda
four stroke,,,mmennn det er sgu lidt sløvt,,men er på højde med os på de tekniske detaljer
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af dexta »

Ved du evt hvor jeg kan finde det rigtige ledningsdiagram over netter eller lign ? :arrow:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af Morten - Webmaster »

prøv at finde en cykelhandler der har lavet puch... de er altid flinke til at hjælpe er min erfaring !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af strynboen »

det er faktisk på puchklub,du går ud på forsiden og vælger et af overskrifterne, under teknik der er de,de må også have et søgesystem,,og som morten skriver,,,plejer de der har haft forhandlingen af puch at være meget flinke med hjælp
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af tøffe »

strynboen skrev:det er faktisk på puchklub,du går ud på forsiden og vælger et af overskrifterne, under teknik der er de,de må også have et søgesystem,,og som morten skriver,,,plejer de der har haft forhandlingen af puch at være meget flinke med hjælp
ellers kan jeg hjælpe dig hvis du kan transpoter den her ned men det lyder dumt men du skal selv hjælpe for jeg kan ikke se faverne men jeg kan godt samle det hvis du barer siger faverne for mig jeg har meget kenskab til puch og det jeg ikke kan har jeg en mega god ven der kan og han kommer også gerne og hjælper hvis jeg spørger ham mvh tøffe
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Tranfers til puch grand prix

Indlæg af dexta »

Hej Tøffe, og tak for tilbuddet, men jeg har i eftermiddag brugt tiden på at studere ledningsnettet og samle det på et bord, og det bliver mere og mere simpelt jo flere minutter/ timer man bruger på det :P
Så mon ikke jeg klarer den !! :roll: :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"