Stlålet Kreidler

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Søren

Stlålet Kreidler

Indlæg af Søren »

Hej alle.
En af mine gode kammerater er blevet udsat for et ualmindeligt svinskt tyveri, Nogen har stjålet hans knallert.
Det skal de da ikke slippe godt fra.
Hvis nogen tilfældigvis hører eller ser noget som kunne ligne denne, så vil han være meget taknemmelig for at høre om det.

Veteranknallert STJÅLET natten 20. 21. november 2008
Dusør gives Kontakt Jens på 4019 4060 eller 3054 2987

Kreidler Florett Mokick LF
Kørertøjstype K 54 / 32 D (K 34 / 32 D)
Fabrikationsperiode 1974 – 1976 (1976)
Motortype B - 15 / 4 (Motornummer 3097974) (TU-M186 TU-M 130) (cylinder 5 6388)
stel.nr. 3097849
Vedhæftede filer
clip_image002.jpg
clip_image002.jpg (70.38 KiB) Vist 9179 gange
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af dexta »

Det er virkelig ærgeligt sådan noget. Det er træls når folk ikke kan kende forskel på dit og mit ! :twisted:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Simon J
Stor knallert
Indlæg: 114
Tilmeldt: man 19. maj 2008 19:54
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Simon J »

Syns simpelthen det er ved at være for meget !
Hør' om mange der får stjålet deres ting og knallerter..

sjovt nok så har min nabo lige haft indbrud i går :evil:
Hilsen Simon..
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Kim B S »

Hej Søren.
Ellers en meget lækker maskine, og temmelig trals at den er forsvundet. :( Der er jo langt i mellem så fine eksemplarer. Så jeg håber sandelig at den kommer frem igen, men den er nok desvære meget svær at finde igen kunne jeg forestille mig. :? Det er simpelthen voldsom trals at der er nogen, som ikke kan holde sig fra andres sager. :evil: :twisted: Jeg fik selv strålet en Yamaha Passola en gang. Den blev fundet i et vandløb, hvor den stod i kanten med vand op til sædet, så den var ikke meget værd mere. :cry: Vi kan kun håbe at det går bedre med den fine Kreidler. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

ØV ØV det er fandme surt at få sådan en vel renoveret kreidler stjålet og for den sags skyld andre knallerter også :twisted: :twisted: vi må håbe den kommer hel hjem igen :!: jeg har flyttet mine til et mere sikkeret sted men piss.... træls at man skal have en boks der er mere sikker end den til kron juvelerne for at kan have knallerterne i fred :twisted:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Henrik N »

Mojn Søren

det er sku da iriterende at man ikke kan have sit guld for sig selv
jeg skal nok holde alle linier åben tro mig de får det ikke let hvis den skal sælge
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af dexta »

Jeg har også flyttet mine knallerter ud i det nye værksted og jeg låser hver eneste nat !
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Morten - Webmaster »

AARRHHHHHGGGG !!! :twisted:

Det er simpelthen for galt !!!!!!!!!!!!!!

Skal nok være opmærksom på annoncer.

Sæt evt en agent op inde på DBA der reagerer på "kredler", på den måde kan i holde øje med om det dukker op derinde
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af FS1originalen »

Hej Søren og i andre...

Jeg har også fået henvendelse fra Jens og lagt efterlysningen MVKKs hjemmeside. Selvfølgelig krummer jeg tæer når jeg hører den slags, og det første man prøver er at søge knallerter og dele som er sat til salg :!:

I den forbindelse stødte jeg på knallerten til salg på www.Dlba.dk - et alternativ til den blå avis. Det var Jens egen salgsannonce med flot billede og en udførlig adresse. Det får mig til at spekulere på om det måske er for nemt for de uærlige at finde deres drømmeknallert :twisted: :twisted: :twisted:

Er der nogen der har "patentløsningen" på hvordan man sætter noget til salg uden at alle lige kan se postadresse mm. før man lige har henvendt sig først :?: :?: :?:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af tøffe »

FS1originalen skrev:Hej Søren og i andre...

Jeg har også fået henvendelse fra Jens og lagt efterlysningen MVKKs hjemmeside. Selvfølgelig krummer jeg tæer når jeg hører den slags, og det første man prøver er at søge knallerter og dele som er sat til salg :!:

I den forbindelse stødte jeg på knallerten til salg på http://www.Dlba.dk - et alternativ til den blå avis. Det var Jens egen salgsannonce med flot billede og en udførlig adresse. Det får mig til at spekulere på om det måske er for nemt for de uærlige at finde deres drømmeknallert :twisted: :twisted: :twisted:

Er der nogen der har "patentløsningen" på hvordan man sætter noget til salg uden at alle lige kan se postadresse mm. før man lige har henvendt sig først :?: :?: :?:

Erik
hejsa jeg har en kamarat der gør mega meget i kredler så han har lovet at værer pmærksom på de men skaf jer en hund der er stor nok så løser i problemet det har jeg gjjort og det har også været til gavn den anden nat havde jeg også besøg mmen der var hunden vågen og den fik også fadt i en og han mrket hunden havde tænder men inden jeg kom ud var hand væk men jeg hørte han hyet og skrej og hunden kom til bage med et bukse ben i munden så han fik et stort tygge ben i beløning :lol:
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Morten - Webmaster »

FS1originalen skrev:Hej Søren og i andre...

Jeg har også fået henvendelse fra Jens og lagt efterlysningen MVKKs hjemmeside. Selvfølgelig krummer jeg tæer når jeg hører den slags, og det første man prøver er at søge knallerter og dele som er sat til salg :!:

I den forbindelse stødte jeg på knallerten til salg på http://www.Dlba.dk - et alternativ til den blå avis. Det var Jens egen salgsannonce med flot billede og en udførlig adresse. Det får mig til at spekulere på om det måske er for nemt for de uærlige at finde deres drømmeknallert :twisted: :twisted: :twisted:

Er der nogen der har "patentløsningen" på hvordan man sætter noget til salg uden at alle lige kan se postadresse mm. før man lige har henvendt sig først :?: :?: :?:

Erik

Det er præcis af denne grund at man ikke skal bruge sit meget unikke efternavn i sin profil på dba/forums/ebay osv.

Derudover skal man aldrig udlevere sin adresse pr automatik i annoncer / forum signaturer m.m. men første efter telefonisk aftale når man har købers telefonnummer & navn og gerne SELV har ringet ham op så man ved at tlf nummeret er ægte. Jeg ved godt jeg er paranoid, men det er åbenbart nødvendigt.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af strynboen »

ja de slemme drenge m/k.tjekker nettet inden de køre ud på rov
og så udskriver de tyve ruten på krak..som johnny har gjort er nok det klogeste ,,,at fordele sin samling flere steder..men øv,at det skal være sådan :(
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af Allan M »

Det er én, som har vidst, hvad delene skulle bruges til og hvor fine de er = desværre nok en entusiast selv.

Mht salg, så er det eneste at gøre ved salg af sådanne værdifulde ting efter min mening at opbevare dem andetsteds så snart de sættes til salg. Hos en ven i nærheden el lign, og når mulig køber så kommer, så tager man ham med derover.

Derudover, så vil jeg foreslå, at man overvejer at spendere de 2-4000,- kr som det koster at chippe sit køretøj via et selskab med alarmcentral- så det kan spores via satellit og radio (helst begge dele). Dyrt, ja, men det er så forbandet at miste det og så svært at genskabe.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Stlålet Kreidler

Indlæg af strynboen »

det hjælper nok ikke da kreidleren nok hurtigt bliver slagtet :cry: og omdannet til reservedele,,,det er sørgeligt
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"