Puch VZ50 Jomfru tur... Kørte ud og trak hjem....
: søn 3. mar 2013 17:39
Så oprandt dagen, solen skinnede, fuglene sang. Puch'en skulle have sin jomfru tur efter af have boet værkstedet hele vinteren. Forud var der gået måneder med at skrue, bande, tage til stumpemarked, drømme, starte op og give gas til værkstedet var blå af røg.
Nu skulle det være. Puch'en sprang i gang, lidt gas og chokeren fra afsted det går. Hurtigt konstateres det at det kniber alvorlig med at trække i 3. Gear - mon 13 tænder foran lige er i overkanten? (det var den størrelse der lig lå i kassen) Puch'en er lovlig, bortset fra tunrøret.
Skruer på strålespidsen, for finde bedste blandingsforhold, men 3. Gear, det går ikke. - når men 2. Gear, og skrue på strålespidsen for at finde bedste blandingsforhold. - og bedst som jeg tror nu er den der sgu - så sætter motoren sig. Damn - nyopboret cylinder , der sætter sig på første tur
Trækker hjem, da jeg kommer hjem, prøver jeg lige om motoren er fri igen -yep , og motoren springer i gang.
Det kunne godt se ud til at de første mange kilometer må køres med reduceret gas.
God Tur
Mvh Niels M
Nu skulle det være. Puch'en sprang i gang, lidt gas og chokeren fra afsted det går. Hurtigt konstateres det at det kniber alvorlig med at trække i 3. Gear - mon 13 tænder foran lige er i overkanten? (det var den størrelse der lig lå i kassen) Puch'en er lovlig, bortset fra tunrøret.
Skruer på strålespidsen, for finde bedste blandingsforhold, men 3. Gear, det går ikke. - når men 2. Gear, og skrue på strålespidsen for at finde bedste blandingsforhold. - og bedst som jeg tror nu er den der sgu - så sætter motoren sig. Damn - nyopboret cylinder , der sætter sig på første tur
Trækker hjem, da jeg kommer hjem, prøver jeg lige om motoren er fri igen -yep , og motoren springer i gang.
Det kunne godt se ud til at de første mange kilometer må køres med reduceret gas.
God Tur
Mvh Niels M