Nyt kreidler forum.

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
kreidler
Stor knallert
Indlæg: 196
Tilmeldt: tirs 27. mar 2012 19:29
Kontakt:

Nyt kreidler forum.

Indlæg af kreidler »

Faldt lige over det her kreidler forum i dag http://www.kreidler-florett.dk/forum/" onclick="window.open(this.href);return false; til dem der er til kreidler også
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af strynboen »

det er da kim hansen?? fra puch venner eller hvad..der er billeder fra strynø træf på" host" siden..eller er det et link jeg røg ud på..forsøgte at bore lidt info ud
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af 12V »

Et domæne lookup fortæller også at det er Kim der har siden.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af strynboen »

lidt synd at gøre den anonym..man bliver automatisk lidt mistænklig...men kunne fornemme at det var ham..da han holder hårdt på at forums skal være gratis..og ikke tilknyttet forhandlere eller andre interesse/økonomiske interesser...han plejer heller ikke at oprette noget som direkte konkurere med os..kim er rimelig fair..

men er der nok medlemmer til egne forums...puch vennerne honda 4 stroke..kreidler reg..suzuki..har de noget?..de små mærker kan næsten ikke overleve på nettet

tror morten gjorde det rigtige da vi blev til knallert forum..det er nok den eneste mulighed for overlevelse..for de små mærker...måske vi skal have desideret honda med hos os..inden nogen "tager det"..der er ikke nok til et selvstændigt honda forum derude..4 stroke køre deres eget..nærmest uden forum..det er mere et oplysning af data..ikke snak og billeder og reno tråde..
bare mine tanker
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af kreidlerhansen »

Kreidler Register har eget forum. Aktiviteten er bare nær nul og har stort set altid været det - hjemmeesiden er blot ikke centraliseret omkring forummet, som derved agerer hjemmesidens 'blindtarm', rent kommunikativt.

Kreidler Register har mange tilmeldte, men på forum-fronten er der faktisk ingen aktive.
De mest aktive medlemmer bruger scootergalleri.dk, i stedet.

Årsagerne er mange, men jeg har ikke lyst til at gå i detaljer. Vores grundlag har altid været 'gratis frem for alt', og det sætter jeg pris på, Kim fører videre.

Der er masser af Kreidler-kørere. Efterhånden vil jeg ikke have noget imod en Kreidler-sektion, herinde, som jeg gladeligt vil være moderator på, om nødvendigt.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Sv: Nyt kreidler forum.

Indlæg af 12V »

Jeg kan også rigtig godt lide at have det hele centralt :-)
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af juhl-drengen »

suzuki har skam noget.. det er bare spredt udover 2 modeller men af samme mand der lægger server til begge: suzukidm50.dk og k50.dk
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af strynboen »

måske et motor forum kan rumme det hele...mine honda mc..er det lidt ærgeligt ikke at have muligheden for at lægge reno tråde ind...og dog..jeg gør det jo bare under...andre classiske køretøjer...eller hvad den nu hedder
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Nyt kreidler forum.

Indlæg af kreidlerhansen »

strynboen skrev:måske et motor forum kan rumme det hele...mine honda mc..er det lidt ærgeligt ikke at have muligheden for at lægge reno tråde ind...og dog..jeg gør det jo bare under...andre classiske køretøjer...eller hvad den nu hedder
Tjah... for mange rubrikker kan let koste overblikket. Modsat forsvinder fokus med et for generelt forum.

Inddelingen efter mærker her på knallertforum er faktisk udmærket. Den umiddelbart største ulempe er at man skal vælge til/fra mht. notifikationer ift. de senere tilkomne mærke-specifikke sub-fora.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"