Det rigtige bagagebære til Kreidler rmc 1978?

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Det rigtige bagagebære til Kreidler rmc 1978?

Indlæg af Kris6861 »

Hej :D
Er der nogen der ved om dette bagagebære kan passe til en Kreidler rmc 1978 med "lukket sæde model?" Jeg kan ikke helt se det, det ser ud som om der skal sidde 2 skruer i midten der ved Kreidler teksten, men jeg ved ikke om det bare er mig.
Håber i kan hjælpe Mvh. Kris :)
Billede
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Det rigtige bagagebære til Kreidler rmc 1978?

Indlæg af Michael »

Hej
Min kører med originalt hul til værktøjskasse. Derfor har jeg for at beskytte det originale sæde ført mine beslag op under sædet. Men hvis du kører uden værktøjskassehul kan beslagene monteres uden på sædet. Min begagebærer er original, men de uoriginale steldele til Kreidler plejer at være OK.
Billede

Billede

Der kommer lige lidt flere billeder......jeg ved ikke hvad der er galt. Det tager en krig at uploade :whew
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Det rigtige bagagebære til Kreidler rmc 1978?

Indlæg af Michael »

Billede
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Kris6861
Fuldblods knallert
Indlæg: 307
Tilmeldt: lør 28. jan 2012 22:50
Kontakt:

Re: Det rigtige bagagebære til Kreidler rmc 1978?

Indlæg af Kris6861 »

Hej. Kan man ikke få et bagagebære hvor den ikke skal skrues i ved sædet nogen steder?. Bare efter min mening synes jeg det er synd at lave et hul i sædet for at skrue bagagebæret i.
Du kender ikke nogen steder hvor de sælger bagagebære?
Det er et sæde ligesom denne: http://www.mopedspeed.dk/produkter/stel ... C%2520Tank" onclick="window.open(this.href);return false;
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Det rigtige bagagebære til Kreidler rmc 1978?

Indlæg af kreidlerhansen »

Hullerne må du leve med i diN bagagebæreR. EN bagebæreR... :P

Uden fastgørelse i sædet, kan bagagebærereN dreje om aksen ved boltene i stellet. Når bagagebærereN så belastes, presser bagagebærereN ned på bagskærmen, og i sidste ende bukkes skærmen ud af facon.

Det eneste alternativ er støttebøjlen til Mustang, som så giver plads til montering af den store baglygte, der bl.a. bruges på Puch Maxi.

Ellers kan du droppe afstivning af bagskærmen totalt, og så må du leve med, at den vibrerer nok til at flække med tiden.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"