puch 2 gear(dele der passer)

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af maus11 »

hej, jeg har fået afvide aat dele skulle passe, med fra hvad? er det dele fra puch maxi k, P og KL som passer over på en 2 gear ( især, kabu, cylinder, topstyk, stempel)?
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

Re: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af maus11 »

maus11 skrev:hej, jeg har fået afvide aat dele skulle passe, med fra hvad? er det dele fra puch maxi k, P og KL som passer over på en 2 gear ( især, kabu, cylinder, topstyk, stempel, svinghjul, tændning?)?
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
OleVN
Junior knallert
Indlæg: 35
Tilmeldt: fre 5. aug 2011 12:13
Kontakt:

Re: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af OleVN »

De kører alle sammen med den samme motor på nær 2 gearen. Men Cylinder, Stempel og Udstødning er den samme, 2 gearen kører dog med en anden karburator, men du kan sagtens sætte en Rund eller Firkantet bing over på.
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

Re: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af maus11 »

okay, hvad med svinghjul og tændning? :)
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Sv: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af 12V »

Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener at den bruger samme tænding som de sidste Puch MS'er, som har hele tre lysspoler. Svinghjulet burde være det samme også, gear motorerne har en ekstra aksel i motoren i forhold til en alm. Maxi, så svinghjulet kører den anden vej rundt. Det vises også af en pil på svinghjulet.
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

Re: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af maus11 »

okay tak :)
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

Re: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af maus11 »

okay så hvis jeg køber en defekt 2 gear, hvor stempel/cylinder og tændning er i stykker, og jeg har en gammel puch maci k motor liggende, så kan jeg bare smide dele over på 2 gear, og så skulle den køre? :)
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3458
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Sv: puch 2 gear(dele der passer)

Indlæg af 12V »

Tændings delene deler den ikke med den almindelige model, som jeg har skrevet.

Men det kan jo være en simpel ting, en tændspole, platiner, kondensator etc. Ingen grund til at skifte alt.
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"