Kreidler lejeaftrækker, passer også til Puch!

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Kreidler lejeaftrækker, passer også til Puch!

Indlæg af 12V »

Nogengange er man heldig, har altid brugt en bøvlet metode for at hive L17 inderringene af Puch krumtappe. Så skulle jeg da lige se om min ny indkøbte Kreidler BO17 aftrækker virker til de L17 lejer Puch bruger. Det gør den!

http://12v.dk/wp-content/gallery/jpsvz/ ... -41-45.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Så den kan bruges til Maxi 2G, MS, VZ, VS, Monza, Grand Prix og hvor de lejer ellers bliver brugt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Kreidler lejeaftrækker, passer også til Puch!

Indlæg af strynboen »

på elektro bruger vi en inderring aftrækker ,,med 3 klør som spændes ind..med en omløber...lidt som en kæmpe borepatron...de bruges til de gamle magenet tændinger både bosch og lucas..men er også fine til bo 17...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kreidler lejeaftrækker, passer også til Puch!

Indlæg af 12V »

Den er også smart og universal, sådan en har vi desværre ikke på arbejdet.

Vil næsten tro denne er billigere end den du nævner? Denne kan fås til omkring 350 kr,- på nettet og er med pinolskruer og en kugle for enden, så man gør mindst mulig skade på løbebanen. Lidt gør den dog, men heldigvis kører kuglerne på den anden side af løbebanen når motoren er korrekt justeret. Kommer de ud på den punkt hvor aftrækkeren har lavet små mærker, ja så har man helt andre problemer :)
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"