Værdi af original puch monza 2 gear?

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Brugeravatar
dalgaard
Stor knallert
Indlæg: 137
Tilmeldt: man 7. apr 2008 00:14
Kontakt:

Re: Værdi af original puch monza 2 gear?

Indlæg af dalgaard »

:rocks

Hørt
K1 1977 restaureret,køn og næsten original
Brugeravatar
Simonb
Stor knallert
Indlæg: 122
Tilmeldt: lør 30. apr 2011 14:07
Kontakt:

Re: Værdi af original puch monza 2 gear?

Indlæg af Simonb »

FS1originalen skrev:Ja, jeg håber du læser det som det er Simon... HYGGEMOPNING :oops: :oops: :oops:
Puch har lavet mange supergode og robuste knallerter gennem tiden, og de er i MINDST lige så høj kurs og Yamaha mfl. Så vær glad for den, og kom endelig til KNALLERTFORUM arrangementer på den!!!

Erik


Haha! Selvfølgelig tager jeg det som sjov :o) Men jeg er rigtig glad for den og den er bare super lækkert og vedligeholdt! Den er trofast osv osv :lol:
Men det ang arrangementer, tror ikke det bliver i denne "alder" da jeg ikke regner med, at der er så mange på min alder desværre.. Jeg ville rigtig gerne, men går ikke ud fra der er så mange hvor ens knallert er 10-15 år ældre end en selv!
Mvh Simon
__________________________


Puch Monza 2 gear 1983 original
Yamaha FS1 4 Gear 1976 stel og 1978 motor (kom ned i vinter hi D 21/10 2012 og skal gennemgås og små ting skal fixes.)
Brugeravatar
dalgaard
Stor knallert
Indlæg: 137
Tilmeldt: man 7. apr 2008 00:14
Kontakt:

Re: Værdi af original puch monza 2 gear?

Indlæg af dalgaard »

Nu skal du huske at når vi kører fællestur på diverse knallerter så kan det gost være at vores kroppe er gamle,vi spiser fiskeolie til morgen mad og har ondt i ryggen i 3 dage efter.... men i vores sind er vi kun fyldt 16... og et par dage 8)
K1 1977 restaureret,køn og næsten original
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Værdi af original puch monza 2 gear?

Indlæg af strynboen »

ja alle er 16 år til strynø træf...vi gamle sover så i 3 dage i træk efter træffet..det er eneste forskel...min honda er fra 1972..da var jeg kun 5 år...ingen siger at dåbs attesten skal være afgørende for hvad man køre...heldivis..min diesella er fra 1955..den er bare lækker aligevel...

andgående de unge ,,til træf..vi har da haft kock knægtene med hvert år...de larmer hele natten..så dewill ikke kunne sove...men det er bare charmen ved træf..
så ungdommen er da med..heldivis...
vi passer lidt på dem..så ingen bliver drukket for fulde..det er for hyggens skyld..vi drikker også en masse kaffe..og spiser lagkage..meget lagkage :!: ..så der er får enhver smag til træf...det er hemmeligheden ved strynø...der er noget for alle..både ølvogn og kaffebord..og alle passer på hinanden
så tag endelig med..og tag gerne din far eller mor med..hvis man ikke må tage afsted alene,,,jeg skal nok skaffe en knallert til forhindrings-gætte- løbet..så de kan være med
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Simonb
Stor knallert
Indlæg: 122
Tilmeldt: lør 30. apr 2011 14:07
Kontakt:

Re: Værdi af original puch monza 2 gear?

Indlæg af Simonb »

Haha! Jamen jeg vil da helt klart se om jeg ikke kunne komme med! Er glad over det positive svar!
Mvh Simon
__________________________


Puch Monza 2 gear 1983 original
Yamaha FS1 4 Gear 1976 stel og 1978 motor (kom ned i vinter hi D 21/10 2012 og skal gennemgås og små ting skal fixes.)
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"