HF SCO Super

Knallerter fra Danmark, Svergie, Norge og Finnland. Mærker som SCO, Diesella, Wooler, Husqvarna, Monark etc.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af juhl-drengen »

Var der ikke en på dba på et tidspunkt der solgte reproducerede tandhjul til sco i forskellige størrelser??
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Stub »

Hej Hurtiglars .
Mange tak for ros ,,, jeg ved ikke om man kan bruge andre tandhjul til den jeg har kun det orginale ,, den lidt nyere sco 1972 jeg har køre med et andet tandhjul og det kan passer vist sammen med andre mærker jeg ved dog ikke hvilke men det kan være at der er andre her inde som ved det ??? .

Mvh Jan
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Stub »

Hej Juhl .
Det er muligt jeg har ikke selv set det men måske har mopedspeed et der kan bruges til den nye model .

Mvh Jan
Jps2
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: søn 15. mar 2015 09:26
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Jps2 »

Den er superflot :bravo
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Stub »

Hej Jps2 ,, mange tak for ros ,,

Mvh Jan
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af strynboen »

er der ikke noget med at minerelli/everton..bruger et med samme type udskæring.( forreste tandhjul).rundt hul med 2 parelelle lige sider(er det beskrivelsen)..så der det lige diameteren på akslen..om den passer
jeg har spændt en udgangs aksel op i drejebænken ..og neddrejet tandhjul..og udboret en modpart..og renoveret tandhjul på denne måde..også 1 gears sco..man kan købe industri tandhjul/kæder til halv pris af knallert kæder/tandhjul..men så skal de jo tilpasses...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Hurtiglars
Junior knallert
Indlæg: 40
Tilmeldt: man 4. maj 2015 17:20
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Hurtiglars »

Hej strynboen. Jo det er rigtigt beskrevet Mht for tandhjulet. Og det er godt at vide når det bliver slidt. Der er bare ikke plads til flere tænder foran, skillevæggen er i vejen. Jeg har prøvet med 13 tands kreidler hjul, det passer på aksel men er for tykt med forhøjning, skal slibes eller drejes af. Måske kan der kun være 11 foran fordi det er en dansk knallert der kun er lavet til 30 kmt. Ku man skaffe eller lave et mindre bagtandhjul ville det være så godt. (ikke at jeg nødvendigvis anbefaler at tune så gammel en god knallert men min var det i forvejen og kører rigtig godt, sejtrækker)

Industri tandhjul lyder som en god plan. Hvor køber du dem henne?

Lars
Fri hash og lang gaffel
Beth
Helt ny i flokken
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons 3. jan 2018 16:09
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Beth »

Hej jeg søger nogle stumper til sco racer mvh.Beth
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: HF SCO Super

Indlæg af Stub »

Hej Beth .

Jeg har desvære ikke rigtig nogle stumper til den jeg har kun min Hf SCO 3 gear som er kørene .

Mvh Jan .
Besvar

Tilbage til "Skandinavien"