SCO Black and White

Knallerter fra Danmark, Svergie, Norge og Finnland. Mærker som SCO, Diesella, Wooler, Husqvarna, Monark etc.
Besvar
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

SCO Black and White

Indlæg af Michael »

Ja tak for alt den positive respons jeg fik på Bobby.
Der for vil jeg også lige vise et af mine andre temaer. Nu er vi sidst i tredserne med scoterstøvler og pilothjælm.
Den er lavet af et 3-gears pedalstel der er lavet om til kickstartermotor. Derfor er der fremmonteret fodhvilerkonsol med Triumph fodhvilere. Glimmerhåndtag og speedwaystyr. Snoede kabelbetræk (Det tog mig flere år at finde dem alle sammen)
Motor er på 60 ccm med et 42mm Suzukistempel. Ændret top og plejlstang. 14 mm Delorto. Skærmene var heller ikke helt nemme at finde. Aluminiumsskærme er lidt skrøbelige. Disse er lavet af 4 stumper der er svejset sammen. Fælge er Puch ms2/3 gear. Den kører rigtig knallertagtig godt/Super handy.
bobby2 001 (Medium).jpg
bobby2 001 (Medium).jpg (82.61 KiB) Vist 6098 gange
bobby2 002 (Medium).jpg
bobby2 002 (Medium).jpg (76.64 KiB) Vist 6098 gange
bobby2 003 (Medium).jpg
bobby2 003 (Medium).jpg (96.44 KiB) Vist 6098 gange
Vedhæftede filer
bobby 002 (Medium).jpg
bobby 002 (Medium).jpg (78.22 KiB) Vist 6098 gange
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Thoms

Re: SCO Black and White

Indlæg af Thoms »

Hvis der på et tidspunkt skal arrangeres et træf i det midtjyske ligger du nærmest selv op til et besøg :teeth2 Jeg vil i hvertfald gerne se det hele "live"...
Brugeravatar
Stub
Fuldblods knallert
Indlæg: 371
Tilmeldt: ons 7. okt 2009 18:21
Kontakt:

Re: SCO Black and White

Indlæg af Stub »

Det er skønt at se når fantasien får lov til at være med i renoveringen og det færdige resultat taler jo for sig selv ,, Respekt :dust
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: SCO Black and White

Indlæg af strynboen »

hej kan godt se at hjulene er et nummer mindre..man kan dog godt få de rigtige dæk igen..de har været væk i 20 år...jeg har et sæt gule "glimmer " håndtag på min maxi 2 gear..de burde over på min ms..den er mere tids korrekt
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: SCO Black and White

Indlæg af Michael »

Thoms skrev:Hvis der på et tidspunkt skal arrangeres et træf i det midtjyske ligger du nærmest selv op til et besøg :teeth2 Jeg vil i hvertfald gerne se det hele "live"...
I er Meget velkomne. Vi trænger til lidt flere Yamahaer her i det midtjyske.
Husk vi er ca 10 mand der kører knallertture hver onsdag aften hele sommeren. Her er i også meget velkomne.
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: SCO Black and White

Indlæg af Michael »

Michael skrev:
Thoms skrev:Hvis der på et tidspunkt skal arrangeres et træf i det midtjyske ligger du nærmest selv op til et besøg :teeth2 Jeg vil i hvertfald gerne se det hele "live"...
I er Meget velkomne. Vi trænger til lidt flere Yamahaer her i det midtjyske.
Husk vi er ca 10 mand der kører knallertture hver onsdag aften hele sommeren. Her er i også meget velkomne.
Vi er ikke 10 mere, nærmere 25. Sidste gang var vi 45.
I er stadig velkomne. Vi mangler representanter på FS1 :tuba
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Besvar

Tilbage til "Skandinavien"