Indlægaf Clearice » ons 29. mar 2017 09:26
Hej derude. Jeg har lidt problemer med min elskede rex 2-gear fra 55' som jeg håber i kan hjælpe med. Jeg købte den sidste år da den havde gået 1000km efter totalrenovering og kørte så 500km selv på den uden at den slog en skid forkert. Men min sæson sluttede tidligt da en defekt tændrørs hætte satte en stopper for kørslen. Jeg fik skiftet hætten og nu kunne den starte og holde tomgang igen. Da jeg så for nogle uger siden tog den ud af vinterhi satte jeg et nyt ngh bpr5 tændrør i og kørte mig en tur men det blev alt for varmt så den ville ikke køre ordentligt og tætningen omkring tændrør et smeltede. Nå, forfra - Ny tændrørs hætte og nu et ngk bpr7 tændrør på. Nu kan jeg så køre 10-15 km og når jeg skal koble ud går den ud og vil ikke starte. Jeg kan så tage tændrør et ud,tørre det af og vente 2 min så kører den perfekt igen indtil jeg har kørt i en halv time eller sådan så fortsætter det. Er det tændrør et der bliver for varmt, soder til eller hvad sker der? Den kører perfekt og holder tomgang indtil jeg har kørt de der 10-15 km så skal tændrør et lige ud en tur. Håber i kan hjælpe:)