Piaggio Ape

Knallerter fra Italien, Frankrig, Spanien, Portugal etc. Mærker som Fantic, Gilera, Motobecane, Casal, Piaggio etc.
Besvar
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Piaggio Ape

Indlæg af Allan M »

Den dér 3-hjulede kassevogns-knallert

Ham hér viser, at man godt kan tune sådan en fætter :(y)

Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Piaggio Ape

Indlæg af Morten - Webmaster »

Den er sej ! men det ville ENDNU sejere hvis den havde kasse eller lad på og fremstod som en standard APE
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Piaggio Ape

Indlæg af Dewil »

Jeps, og så burde der stå en kasse Carlsberg på ladet... :lol: Hvem kommer først?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Piaggio Ape

Indlæg af strynboen »

jeg byttede min til en yamaha dt-125. fordi de var for elendige i kvaliteten..den kunne kun køre 45..selv med et 80cc cylender og fræst spor i krumtap drejeventilen..så blev træt af at cyklerne kørte uden om..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: Piaggio Ape

Indlæg af olebole »

:hihi Ja det så sjovt ud når du kom kørende ned til færgen . Den er nok bygget til små italjænere med spagetti arme :lol:
Ikke en dansk maskin arbejder 1,90 med store arme :wink: Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Piaggio Ape

Indlæg af Allan M »

Morten - Webmaster skrev:Den er sej ! men det ville ENDNU sejere hvis den havde kasse eller lad på og fremstod som en standard APE
HELT sikkert!
Og så skulle der stå noget med "Mor Karens Blomster" på siden mens jeg rev den op i omdrejninger foran den lokale ungdomsskole :teeth2
Besvar

Tilbage til "Sydeuropa"