Vespa Bravo farvekoder?

Knallerter fra Italien, Frankrig, Spanien, Portugal etc. Mærker som Fantic, Gilera, Motobecane, Casal, Piaggio etc.
Besvar
Dudeson
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 14. sep 2014 15:15
Kontakt:

Vespa Bravo farvekoder?

Indlæg af Dudeson »

Hej.
Er der nogle der kender farvekoderne på Piaggio bravo?

Det er særligt den røde halv-metallic farve... Jeg har en med den originale lak og forhandler klistermærke på. Kunne godt tænke mig sådan en lakstift, til nogle slemme ridser rundt omkring. Så den lige kunne friskes op og poleres op.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Vespa Bravo farvekoder?

Indlæg af 12V »

Hej

Jeg har selv sådan en stående, desværre uden farvekoden intakt. Fra fabrikken sidder der et klistermærke under skjoldene, det kunne f.eks være ROSSO efterfulgt af 3 cifre, evt 4 med et 0 foran.
Nummeret står også i de originale papirer, hvis man er så heldig at have dem.

Hvis først man har denne kode, er der mange forhandlere der sælger Piaggio lak og lakstifter.
Dudeson
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 14. sep 2014 15:15
Kontakt:

Re: Vespa Bravo farvekoder?

Indlæg af Dudeson »

Der er der desværre ikke mere... Jeg har 2 danske salgsbrochure og en engelsk, regner med de skal lægges op derinde, når jeg engang har en scanner ved hånden... Der står desværre ikke noget om farvekoder... Syntes heller ikke at jeg kan finde dem i filerne herinde... Syntes efterhånden jeg har søgt en del på google, har via scootergalleri.dk, fundet en rød farve pia 847, men syntes mere det ligner den røde farve uden metallic, som er brugt på ciao modellerne...
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Vespa Bravo farvekoder?

Indlæg af 12V »

Den er nemlig svær at finde og ikke meget brugt i udlandet, her i DK er det næsten den mest solgte farve til Bravoen.

Jeg har spurgt på et tysk Piaggio forum, måske ved de noget.
Dudeson
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 14. sep 2014 15:15
Kontakt:

Re: Vespa Bravo farvekoder?

Indlæg af Dudeson »

Tak for det. Jeg har skrevet til piaggio i danmark, det kunne de ikke hælpe med... Må lige sætte mig ned en dag og gå i dybden med at finde frem til det. Det må da kunne lade sig gøre :)
Dudeson
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 14. sep 2014 15:15
Kontakt:

Re: Vespa Bravo farvekoder?

Indlæg af Dudeson »

Jeg er ikke lige kommet frem til dem endnu. Jeg kan se biltema, har en masse piaggio farver. Har siddet og søgt lidt på dem. Tror måske der er en mulighed der. Men det må indtil videre blive en kold regnvejrs dag, der skal søges videre på :)
Besvar

Tilbage til "Sydeuropa"