Knud skrev:men jeg synes faktisk også at det samlede køretøj er en komplet hjerne-død konstruktion på linie med det FS1 stel med en RD350LC motor der har været vist)

Ja, den indgangs vinkel kan man jo have. Tror det kommer an på hvordan man ser på tingene. Stiller man spørgsmål om hvorfor nogen kan finde på at lave sådan en racer, er svaret måske "fordi jeg kan". Jeg syntes det er flot at det kan lade sig gøre og har set gutten køre ræs på den, som den jo er bygget til
Da jeg var i Tyskland i weekenden og hente en Kreidler, kiggede konen også nærmest vantro på mig

og spurgte hvad jeg dog ville med sådan en. Hun kunne slet ikke sætte sig ind i at det kunne være fedt at skrue og arbejde med sådan en gammel svend. Jeg endte med i mit stille sind at konstatere at det drejer sig om at have forståelse for andres hobby og interesse - lige meget hvor tåbeligt det er. Hun endte dog med at give både brød, hjemmebagt kage og kaffe. Det var en super god kage som jeg roste og spurgte om det var "hendes" interesse og hobby at bage. Det var det