PEUGEOT BUXY KAN IKKE HOLDE RPM. HJÆLP!!!

Knallerter fra Italien, Frankrig, Spanien, Portugal etc. Mærker som Fantic, Gilera, Motobecane, Casal, Piaggio etc.
Besvar
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

PEUGEOT BUXY KAN IKKE HOLDE RPM. HJÆLP!!!

Indlæg af maus11 »

hej alle raske drenge og smukke piger :D

jeg har et problem med min peugeot buxy 45 scooter, den kørte pisse godt sidste sommer, og har stået stille til nu, problemet er at den køre godt i 5 sec men så kan den ikke holde RPM, og så går den ud inden for 15-20 sec, jeg har prøvet nyt benz filter, nyt tændrør, rense kabu´ridetøjet, og nu kan jeg ikke komme på mere, det kan være, den blander selv olie, men det har der aldrig været pillet ved.


TAK!!! på forhånd! :)


MARCUS J.
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: PEUGEOT BUXY KAN IKKE HOLDE RPM. HJÆLP!!!

Indlæg af Tottenham »

Lugter lidt af Gammel benzin ? måske vand i det ????? Hvis ??? så skift og rens tank , evt med lidt kaburator sprit
mv totte
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
maus11
Junior knallert
Indlæg: 38
Tilmeldt: ons 4. apr 2012 08:17
Kontakt:

Re: PEUGEOT BUXY KAN IKKE HOLDE RPM. HJÆLP!!!

Indlæg af maus11 »

hhmmm..... vil lige prøve... :) når sårh den er gået ud, går der lige 10min før den kan starte igen.
yamaha fs1 1976 - (standart)

Peugeot buxy 45 scooter, nogle ridser, køre godt, når den er igang, den er ikke helt villig til at starte, efter den har stået stille siden sidste år- TIL SALG!!!!!! skriv till mig, hvis det er! :)
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: PEUGEOT BUXY KAN IKKE HOLDE RPM. HJÆLP!!!

Indlæg af strynboen »

prøv at suge i vaccum slangen i bensin hanen..og tjek om den åbner for bensinen..når der er vaccum...jeg plejer at give lidt start gas( spray)..den første gang den skal starte hver forår..
.har boret et lille hul i luftfilter kassen....som lukkes med en selvskærende skrue...når maskinen er kommet i gang...det letter første forårs start...min var en aprilla...ved ikke om peugeot er det samme
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Sydeuropa"