SCO Sprint GS KØBES
SCO Sprint GS KØBES
Hej
Jeg leder efter en SCO Sprint GS. Standen er umiddelbart underordnet, bare den er nogenlunde komplet. Siden jeg ikke har kunne finde noget på hverken stumpemarkeder eller DBA, GulogGratis, Scootergalleri (dem der er vil ikke sælge/svare ikke) ect. tænkte jeg, at der måske var en herfra som havde en, vidste hvor der befandt sig en, eller hvem man kunne tage kontakt til. Gode råd osv. er også yderst velkomne
MVH Jonatan
Jeg leder efter en SCO Sprint GS. Standen er umiddelbart underordnet, bare den er nogenlunde komplet. Siden jeg ikke har kunne finde noget på hverken stumpemarkeder eller DBA, GulogGratis, Scootergalleri (dem der er vil ikke sælge/svare ikke) ect. tænkte jeg, at der måske var en herfra som havde en, vidste hvor der befandt sig en, eller hvem man kunne tage kontakt til. Gode råd osv. er også yderst velkomne
MVH Jonatan
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Kontakt:
Re: SCO Sprint GS KØBES
Snak med nogle af veteran knallert klubberne mvkk f.eks
Eller tag et kig på veteranposten evt
God jagt
Eller tag et kig på veteranposten evt
God jagt

You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
Hej igen
Jagten har endnu ikke resulteret i en knallert. Men! Jeg modtog en mail for et stykke tid siden af en her på siden omhandlende køb af en SCO Sprint GS, og i et øjeblik af total åndsfraværelse fløj mailen hen i "slettet" mappen og er nu væk. Jeg er stadig på jagt efter en SCO Sprint GS, og håber på at vedkommende kunne tage kontakt til mig igen, eller at andre måske kunne hjælpe mig
MVH Jonatan
Jagten har endnu ikke resulteret i en knallert. Men! Jeg modtog en mail for et stykke tid siden af en her på siden omhandlende køb af en SCO Sprint GS, og i et øjeblik af total åndsfraværelse fløj mailen hen i "slettet" mappen og er nu væk. Jeg er stadig på jagt efter en SCO Sprint GS, og håber på at vedkommende kunne tage kontakt til mig igen, eller at andre måske kunne hjælpe mig
MVH Jonatan
-
- Junior knallert
- Kontakt:
Jeg fandt denne i lørdags på stumpemarkede i Frederikshavn, har også ledt længe efter en.
- Vedhæftede filer
-
- image.jpeg (152.92 KiB) Vist 4897 gange
-
- image.jpeg (147.7 KiB) Vist 4897 gange
-
- image.jpeg (152.53 KiB) Vist 4897 gange
-
- image.jpeg (132.74 KiB) Vist 4897 gange
Hilsen Jan Skagen.
Sco Super 1974.
Sco budknallert 1974.
Sco sport.
Sco Super 1974.
Sco budknallert 1974.
Sco sport.
For pokker da ! Den er sgu flot
Tillykke med den
Skal den have den helt store tur eller holder du den i sin overraskende velbevarede originale stand?
Ja, jeg leder stadig efter en (!) og man er mere end velkommen til at skrive
MVH Jonatan
Tillykke med den

Ja, jeg leder stadig efter en (!) og man er mere end velkommen til at skrive

MVH Jonatan
Hej vil lige høre hvor mange penge vil du sætte i sådan en SCO gs sprint selvfølgelig afhængig af stand
-
- Helt ny i flokken
- Kontakt:
Hej Jonatan
Jeg vil lige høre om du har fået en SCO Sprint GS.
Mvh Bent
Jeg vil lige høre om du har fået en SCO Sprint GS.
Mvh Bent
Sco racer købes
Eller div stumper til sco racer Bennytheil@sol.dk
strynboen på test profil