Hej derude!

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
9ko
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn 27. jun 2010 22:15
Kontakt:

Hej derude!

Indlæg af 9ko »

Efter og have kigget herinde i lidt tid efterhånden, og også har haft et par spørgsmål oppe og vende, tror jeg det er på tide jeg vil præsentere mig selv.
Jeg hedder Nikolaj og er en dreng på blot 16 år som er faldet for de her fantastisk Yamaha knallerter. :wink:

Personligt har jeg 2 stk. og det er bestemt ikke de sidste (billeder følger);

Den ene er en næsten original stående 76' DX'er som jeg har arbejdet på fra sidste sommer, og stadig mangler lidt.
Den er brilliant rød, og meget tæt på den originale farve. Mangler lige nye skærme, og originalt lignende sæde, før jeg helt tilfreds med den. :D

Den anden er lidt af speciel projekt som jeg skal arbejde på her igennem vinteren 2010. Det bliver ikke noget vildt, men hvor farverne spiller en rolle.
Købte den meget brugt af en god ven, og den får nu den halv store omgang. Den skal have samme farve som min originale Yamaha.
Er også fra 76', dog en K1'er.

Skriver fordi jeg finder sådan et forum her helt unikt. Og takker mange gange til alle herinde, i giver en ung gut som mig noget viden! :dust

Ellers ikke andet end at sige fortsat god dag! Hvis jeg kan få billederne ind, så kommer de! :D
Yamaha DX 1976 - Brilliant rød - 95% original
Yamaha K1 1976 - Brilliant rød - Hjemmelavet speciel, projekt vinter 2010.
9ko
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn 27. jun 2010 22:15
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af 9ko »

I må nøjes med link til min scootergalleri bruger, da billederne desværre er for store :?

http://scootergalleri.dk/html/gal_visbr ... rID=209887

Der er også nogle fotoalbums af lidt af det jeg laver, og projektet 2010.
Yamaha DX 1976 - Brilliant rød - 95% original
Yamaha K1 1976 - Brilliant rød - Hjemmelavet speciel, projekt vinter 2010.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af FS1originalen »

Velkommen til...

Nydeligt køretøj du har! Der er feks. ikke mange 16 årige der kører med org. bagsvinger og UDEN gotiske bogstaver... Respekt.

Du nævner ikke hvor i landet du kommer fra. "Geografisk placering" kan indtastes i din brugerprofil og kan tit være rart at vide hvis man har brug for hjælp eller stumper :D

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Velkommen til dig herinde,,,fine maskiner du har,,, :(y) ,,, godt at du syntes om vores lille hyggelige forum for yamaha nørder,,,, og vi gamle "sure" mænd og kvinder som er herinde :shutup ,,, vi er rigtig glade for at i unge mennesker også deler interressen for de gode gl. knallerter,,, og alle herinde deler gerne ud af deres viden til dem som ikke er så garvede i det endnu :(y),,,,så vi kan holde de gode gl. knallerter kørende,,, rigtig mange generationer endnu :bravo ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af Kim B S »

Hej Nikolaj.
Velkommen på forum. Rigtig lækker Yamaha du har lavet. Jeg glæder mig til at følge dit andet projekt. Den skal også nok ende med at blive rigtig fed. :bravo :BALLOONS
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
9ko
Junior knallert
Indlæg: 15
Tilmeldt: søn 27. jun 2010 22:15
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af 9ko »

Mange tak skal i have alle sammen, herinde forstår folk jo en ordenlig tone, iforhold til så mange andre steder.

Og mht. til hvor i landet jeg befinder mig, så bor jeg i Hjørring i nordjylland. Så hvis der er nogen deromkring som ligger inde med nogle gode eller spændende dele, så ville jeg da med glæde kigge på det. Skal også nok lige få opdateret profilen, det trænger den vidst til :D.

Til Kim:
Håber også selv på den bliver flot i enden. Startede her i weekenden, så det blev ikke til det vilde, desuden så var den også møg beskidt. Men regner med at der kommer et par nye dele hjem i løbet af ugen, som kan blive klar til næste weekend, da jeg er på efterskole i hverdagene :).
Yamaha DX 1976 - Brilliant rød - 95% original
Yamaha K1 1976 - Brilliant rød - Hjemmelavet speciel, projekt vinter 2010.
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af nielsfup »

Hej Nikolaj.
Velkommen på forum
Kan kun tilslutte mig
Super fin maskine.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
jbn
Stor knallert
Indlæg: 202
Tilmeldt: lør 4. sep 2010 13:12
Kontakt:

Re: Hej derude!

Indlæg af jbn »

Hej og velkommen til. Fin yamaha din røde det ser fint ud ,bliver spændende at se hvad du får gjort ved den anden, :BALLOONS
79,er k1 match
75,er dx spec.
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"