Hej med jer

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Fidibus

Hej med jer

Indlæg af Fidibus »

Hej jeg er ny her på dette forum.
Jeg har før været på Puch klub, men der er gået børnehave i den.
Jens MC skrev, derinde at Yamaha forum var meget bedre, man kunne endda være heldig at få reservedele forærende :D , det må så komme an på en prøve.

Jeg har pt. ikke nogen FS1, men hvis der er nogen som har en fin til salg, så kan det være at det ændrer sig.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hej med jer

Indlæg af Kim B S »

Fidibus skrev:Hej jeg er ny her på dette forum.
Jeg har før været på Puch klub, men der er gået børnehave i den.
Jens MC skrev, derinde at Yamaha forum var meget bedre, man kunne endda være heldig at få reservedele forærende :D , det må så komme an på en prøve.

Jeg har pt. ikke nogen FS1, men hvis der er nogen som har en fin til salg, så kan det være at det ændrer sig.
Hej Fidibus.
Velkommen på forum. :D Jeg håber at du må få meget gavn og glæde af det. :D
Her under er et link til de knallerter, som er til salg her på forum. :wink: Dem kan du da lige tjekke i gennem. :wink: Der er i hvert fald også nogle FS1ere i mellem. :D

viewforum.php?f=41

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hej med jer

Indlæg af strynboen »

hej og velkommen til...vi er mange puch folk som ikke vil betale et kontigent for ingenting...her er vi tilknyttet benny og hans butik,,,men han blander sig ikke i selve driften af siden,,,kun på den positive måde..så vi har ingen lig i lasten..
mit store håb er at vi engang kan dele dette forum op i underafdelinger,,for andre knallert mærker..som køre i samme stil og ånd som dette forum...og holde fælles træf og løb..og evt dele andre ting som er fælles køb/salg evt..
men dette forum køre som en frivillig indsats af en håndfuld adm...og de gør et kæmpe arbejde..og jeg vil ikke byde dem endnu mere arbejde..
er fuldt tilfreds som det køre nu,,,og vil ikke have ændret hvis det går ud over den model vi køre nu..at oprette en forening giver en hulens balade,,har vi set andre steder,,,både med kontigent og al den balade med bestyrelse osv....
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Fidibus

Re: Hej med jer

Indlæg af Fidibus »

strynboen skrev:hej og velkommen til...vi er mange puch folk som ikke vil betale et kontigent for ingenting...her er vi tilknyttet benny og hans butik,,,men han blander sig ikke i selve driften af siden,,,kun på den positive måde..så vi har ingen lig i lasten..
Ham Benny der..... Hvem er det????
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hej med jer

Indlæg af Kim B S »

Fidibus skrev:
strynboen skrev:hej og velkommen til...vi er mange puch folk som ikke vil betale et kontigent for ingenting...her er vi tilknyttet benny og hans butik,,,men han blander sig ikke i selve driften af siden,,,kun på den positive måde..så vi har ingen lig i lasten..
Ham Benny der..... Hvem er det????
Hej Fidibus.

Det er ham som sælger reservedele til Yamaha her. :D

http://shop.yamahafs1.dk/

Og så hedder han (Guess who) her på forum. :D

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"