Hejsa :)

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
Elkjaer
Junior knallert
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 21:26
Kontakt:

Hejsa :)

Indlæg af Elkjaer »

Hej, ville lige præsentere mig selv og sådan :)

- Jeg hedder Danni og er 16 år gammel, kommer fra fyn bor ca 20 minutter fra odense. Jeg byttede en gammel puch maxi for en fs1 i sin tid da jeg var 10 år gammel. på det tidspunkt var gearkassen i stykker men det fik jeg heldighvis lavet billigt, derefter brugte jeg så den fine yamaha som en markræser, efter det stod den stille i nogle år , og så skidlte jeg den ad, og begyndte at renovere den, den dag idag står den endnu ikke færdi, men den er godt på vej. jeg glæder mig rigtig meget til den engang står færdi :) håber at i tager godt imod den og jeg, her på forummet, jeg har læst en del og syntes det er en rigtig stor hjælp :)
Billeder af min Yamaha fs1 kan ses her: http://scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=65223
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Hejsa :)

Indlæg af tøffe »

hejsa og velkomen her ind og ser bare god ud det du laver bliver helt sikkert en fin maskine du får der
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hejsa :)

Indlæg af nielsfup »

Hej Og velkommen
Det ser rigtig godt ud.
Det er bare med at forsætte så bliver du sku godt kørende,.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hejsa :)

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej og velkommen på forum !

Jeg syntes du skal ligge billeder herind på forum, det er bedre end at folk skal over på scootergalleri.. :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Elkjaer
Junior knallert
Indlæg: 82
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 21:26
Kontakt:

Re: Hejsa :)

Indlæg af Elkjaer »

Mange tak gutter

- Selvfølgelig skal billederne her ind osv. men det kløgede i fingrende for at få skrevet lidt, det husker jeg til næste gang :)
Peter DX

Re: Hejsa :)

Indlæg af Peter DX »

velkommen... er selv ny, og har lært meget bare på 1 uge :D

mvh Peter..
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"