Førstegangs FS1 4g ejer
: fre 26. feb 2010 23:24
Ja, så kom dagen, dog 14 år for sent, men nu skulle jeg altså bare have en Yamaha
Og det lykkedes, et gammelt lig, fra 1978 blev opkøbt svine billigt, og nu er en let renovation begyndt.
Lidt om mig inden i ser dyret:
Jeg er 29 år gammel
Far til 3, plus en steddatter
Bor ved Tybjerg på midtsjælland
Er Faglærer på Næstved Produktionsskole, på Motorlinjen, til trods for at jeg er uddannet landmand med speciale i svin
Interessen for disse 2 hjulede kommer fra min far, han er en gammel rod, der styrede Næstved hårdt i sin unge dage, på deres everton og sco'er, til stor belastning for politiet..
Jeg har, da jeg var 16-18, haft et par knallerter, det startede med en Suzuki K50 med tromlebrems for, 16mm karburator/indsugningsdæksel, 45mm cylinder, og den lækre Boss udstødning, Volvo T5 gul og alt i krom, uha, men bliver jo helt opstemt , den byttede jeg så for en Yamaha FS1 2 gear, med fs1 cylinder og 16mm karburator og indsugning, den er godt nok sjov sådan en, meeeeeget langt første gear..
Derefter gik det helt galt med en Kreidler Florett, den havde jeg kun en uge, så valgte jeg at cykle
Udover knallert hygge, har jeg også en Honda CBR900RR fra 1999 som jeg gå og hygger lidt med, samt min Mondeo, som også trænger til en mindre overhaling.
Nu kommer dyret..
den er PT totalt adskilt, motor er totalt renoveret med alle nye lejer, krumtap, kobling osv, den får 43mm støbe, 16mm karburator, 32mm forrør og Proma udstødning, samt 14-34 gearing, bliver Yamaha R1 blå, med gråt stel, men senere lægger jeg hele renovationen op her på siden
Evt følg lidt af det her:
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=255136
Og det lykkedes, et gammelt lig, fra 1978 blev opkøbt svine billigt, og nu er en let renovation begyndt.
Lidt om mig inden i ser dyret:
Jeg er 29 år gammel
Far til 3, plus en steddatter
Bor ved Tybjerg på midtsjælland
Er Faglærer på Næstved Produktionsskole, på Motorlinjen, til trods for at jeg er uddannet landmand med speciale i svin
Interessen for disse 2 hjulede kommer fra min far, han er en gammel rod, der styrede Næstved hårdt i sin unge dage, på deres everton og sco'er, til stor belastning for politiet..
Jeg har, da jeg var 16-18, haft et par knallerter, det startede med en Suzuki K50 med tromlebrems for, 16mm karburator/indsugningsdæksel, 45mm cylinder, og den lækre Boss udstødning, Volvo T5 gul og alt i krom, uha, men bliver jo helt opstemt , den byttede jeg så for en Yamaha FS1 2 gear, med fs1 cylinder og 16mm karburator og indsugning, den er godt nok sjov sådan en, meeeeeget langt første gear..
Derefter gik det helt galt med en Kreidler Florett, den havde jeg kun en uge, så valgte jeg at cykle
Udover knallert hygge, har jeg også en Honda CBR900RR fra 1999 som jeg gå og hygger lidt med, samt min Mondeo, som også trænger til en mindre overhaling.
Nu kommer dyret..
den er PT totalt adskilt, motor er totalt renoveret med alle nye lejer, krumtap, kobling osv, den får 43mm støbe, 16mm karburator, 32mm forrør og Proma udstødning, samt 14-34 gearing, bliver Yamaha R1 blå, med gråt stel, men senere lægger jeg hele renovationen op her på siden
Evt følg lidt af det her:
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=255136