Nu må jeg hellere præsentere mig.

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
hansj1961
Junior knallert
Indlæg: 14
Tilmeldt: lør 29. mar 2008 23:50
Kontakt:

Nu må jeg hellere præsentere mig.

Indlæg af hansj1961 »

Jeg har benyttet dette ekstremt fede forum gennem en rum tid og fået enormt mange gode råd og ideer, så nu må jeg hellere præsentere mig.
Jeg er en "ung knægt" på 48, som er vild med gear-knallerter. Med frygt for at få revet hovedet af, mest Suzuki K50, men har også en enkelt FS1'er, som dog lige pt. ikke er samlet. Men da meget af teknikken generelt er den samme på K50 og FS1, er der derfor en hel del gode råd her fra forum, som også kan bruges direkte på Suzuki. (K50'eren har dog en meget bedre kobling!!).
Har for tiden en kørende K50'er, som dog ikke er særlig køn, med opsætning: 45mm cyl., 18mm indsugning, 16mm Mokini karb. med 170 dyse, 15t for og 36t bag. Iflg. Thansens optimistiske speedometer går den 90, men jeg tvivler!! Har ikke prøvet med gps i lommen endnu.

Mvh. Hans
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Nu må jeg hellere præsentere mig.

Indlæg af claus olieklud »

hej hans... jeg vil ikke sige velkommen, for du er jo ikke ny herinde... jeg har desværre aldrig haft en k50, men jeg tror at det er en mindst lige så god knallert som fs1... jeg har eller har haft mange suzuki ting :knallert/motorcykel/påhængsmotor/crosser, og opfatter suzuki som en gennemført ting til prisen !!! dog syntes jeg helt sikkert en yamaha 4 gears er pænere end en k50... hilsen claus olieklud....
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nu må jeg hellere præsentere mig.

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej Hans, fedt at høre lidt om dig !

Det er da super at der også bliver holdt liv i k50'eren, jeg syntes personligt at den virker lidt overset til trods for en rigtig god knallert, dog syntes jeg som claus at Yamahaen har lidt flottere linier, men det er jo en smags sag.

Under alle omstændigheder skal du have en stor velkomst her på forum !

P.s. billeder af suzuki er også velkommen her !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Nu må jeg hellere præsentere mig.

Indlæg af Kim B S »

Hej Hans.
Velkommen på forum. :wink: Også fedt med Suzuki K 50, som jo også er en af halvfjersernes classikkere. :wink: :D
Hilsen Kim.
Senest rettet af Kim B S tors 27. aug 2009 18:34, rettet i alt 2 gange.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Denno
Stor knallert
Indlæg: 197
Tilmeldt: søn 4. jan 2009 18:13
Kontakt:

Re: Nu må jeg hellere præsentere mig.

Indlæg af Denno »

Velkommen til :D
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"