Nu må det vist være min tur

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Gosmo
Junior knallert
Indlæg: 27
Tilmeldt: fre 16. jan 2009 23:19
Kontakt:

Nu må det vist være min tur

Indlæg af Gosmo »

Ja sad og så hvad der var sket de sidste par dage på forumet og fik da helt dårlig samvittighed over jeg aldrig (tror jeg nok) har præsenteret mig selv. Så nu går det løs 8)

Mit navn er Benjamin jeg er en ung mand / stor hvalp på knap 22 år. For 6-7 år siden var jeg igang med en uddannelse som lastbil mekaniker. Den måtte jeg desvæære stoppe med pga dårlig ryg. Så for ca 4 år siden gik jeg igang med at uddanne mig som lastbil chaufør for jeg har jo lidt benzin i blodet. Det blev jeg så også nød til at stoppe med pga ryggen. Nu er jeg så bare langtidssygemeldt og har været det over 1 år (sjovt nok) også pga den satans ryg. Så jeg går bare og venter på svar om jeg ender på førtidspension et par år før planlagt.

Jeg bor i en dejlig lille flække ud mod vandet ved navn Glyngøre. Her er jeg lige flyttet hjem til de gamle igen for et lille års tid siden pga ingenting gik som det skulle på daværende tidspunkt med helbredet. Her er jeg så heldig at have en 25 m2 værksted med alt hvad der hører til :)

Har lige fået en lejlighed i Horsens med min kæreste (gennem 6 år, skulle nødig forhaste sig :) ) der er desværre ikke noget værksted :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: så når jeg flytter der ned så bliver det kun til skrue weekender når jeg er på besøg ved de gamle :roll: :shock: :roll: Men hvis alt går som planlagt skulle min svigerfar og jeg gerne kunne låne et værksted til at "koble af fra hverdagens stress"

Beklager meget den sene præstasion og alle stave fejl :D Og så håber jeg da ikke i faldt i søvn inden i nåede bunden :D
Senest rettet af Gosmo lør 22. aug 2009 21:57, rettet i alt 1 gang.
Ben T
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Nu må det vist være min tur

Indlæg af Morten - Webmaster »

Velkommen til mester ! og god bedring / held og lykke med helbreddet.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Nu må det vist være min tur

Indlæg af nielsfup »

Hej Benjamin

Velkommen til.
Håber du får lidt til til Yamahaen der nede i Horsens.
Kender området godt da min kone er fra Juelsminde

Og så håber vi det går med rykken. Det er simpelthen noget skidt. Kender det selv ( men er jo også dobbelt så gammel :? )
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Nu må det vist være min tur

Indlæg af Kim B S »

Hej Benjamin.
Velkommen på forum. :wink: Du har da ikke været for heldig med den ryg. :( Jeg håber da at du kan køre Yamaha, uden at få rygproblemer af det også. :( Du må da have god bedring, så vidt det er muligt. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Nu må det vist være min tur

Indlæg af strynboen »

hej ja yamaha er godt for ryggen,,har selv discos kollaps 2 steder og resten er slidt
op,,så det er skønt at stå og rode med en lille knallert,,når man ikke kan holde til andet..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Gosmo
Junior knallert
Indlæg: 27
Tilmeldt: fre 16. jan 2009 23:19
Kontakt:

Re: Nu må det vist være min tur

Indlæg af Gosmo »

Jamen tak alle sammen :)
strynboen skrev:hej ja yamaha er godt for ryggen,,har selv discos kollaps 2 steder og resten er slidt
op,,så det er skønt at stå og rode med en lille knallert,,når man ikke kan holde til andet..
Ja så er der da lidt andet at rette tankerne mod :wink:
Ben T
Brugeravatar
325power
Stor knallert
Indlæg: 157
Tilmeldt: søn 27. jul 2008 18:54
Kontakt:

Re: Nu må det vist være min tur

Indlæg af 325power »

Hej og velkommen til :D
YAMAHA FS1 DX 78
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"