HEYA

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Brugeravatar
Jman
Junior knallert
Indlæg: 87
Tilmeldt: ons 20. feb 2008 16:13
Kontakt:

HEYA

Indlæg af Jman »

Hey .. er ny herinde og ny til at skrue på yamahe fs1 .... det er lidt anderledes end en pgo .. men forsøger da .. og fint forum ... kommer nok til og spørge en masse .. har fået fyret nogle spørgsmål og jeg må da sige der er kommet hurtigt svar .. imponerende må jeg sige ..

Lidt om mig selv ..

Er en gut på 34 år .. så ikke helt ny mere har 3 børn 2 knægte på 15 og 11 og en lille efternøler pige på 7 mdr ... det var så lige en lille smule ...

Jo så skal jeg giftes den 08-08 ... friede til kæresten nytårs aften ... tror jeg havde fået for meget indenbords der kl 24 .. he he
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: HEYA

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Jman

Velkommen til :) og husk der er ingen dumme spørgsmål kun dumme svar :lol:
så spørg bare hvis du er i tvivl :wink:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: HEYA

Indlæg af Kim B S »

Hej Jman.
Velkommen til endnu en familiefar, vi er vidst ved at være nogle stykker af slagsen herinde, og lige et tillykke med det fremtidige bryllup.
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: HEYA

Indlæg af Morten - Webmaster »

Hej du, og Velkommen til.

Spørg endelig løs. :wink:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Jman
Junior knallert
Indlæg: 87
Tilmeldt: ons 20. feb 2008 16:13
Kontakt:

Re: HEYA

Indlæg af Jman »

ja .. det er jo nok os lidt ældre .. der er mest vilde med sådan en gammel knallert .. nu tænkte jeg nemlig nu vil jeg have en .. for havde ikke en som ung .. men den ældste knægt som er ved at tage kørekort til knallert og er færdig imorgen .. blev osse lidt vild med den fordi den er lidt anderledes end de scootere der køre rundt .. så den første her skulle gerne stå færdig her den 12-3 når han har fødselsdag .. godt nok mest bygget op af gamle dele .. men self. i sikkerheds mæssig stand .. der hvor der skal nye dele til kommer man jo ikke udenom .. slid dele .. eller unge mennesker der har haft der har lavet lidt fusk ... (hmm jeg kan overhovedet ikke finde på at lave fusk .. ha ha ) men takker for velkomsten osv ... konen snakker på netbaby .. så kan jeg jo sidde her istedet .. synes det er lidt mere spændende ... og så må i godt have lidt ondt af mig .. der kommer 10 - 15 mødre her på lørdag fra hele landet uden børn og vil sidde og pimpe (drikke) .. så er det sku godt jeg lan flygte til garagen ... he he men takker for den hjælp jeg har fået indtil videre ... håber selv jeg kan komme med nogen fif hen af vejen
Brian
Junior knallert
Indlæg: 91
Tilmeldt: fre 30. nov 2007 23:15
Kontakt:

Re: HEYA

Indlæg af Brian »

Hej og velkommen til

Tillykke med 08-08-08
det bliver ikke let af finde en undskyldning for at have glemt den dato om et par år :lol: :lol:

venlig hilsen
Brian
Yamaha FS1 1978 K1 ens motor og stel nr. (er renoveret)
Yamaha FS1 1978 DX ens motor og stel nr. projekt
Yamaha FS1 1977 K1 er renov

Venlig hilsen
Brian
Brugeravatar
Jman
Junior knallert
Indlæg: 87
Tilmeldt: ons 20. feb 2008 16:13
Kontakt:

Re: HEYA

Indlæg af Jman »

he he .. nej .. valgte selv datoen .. så jeg havde en chance for at kunne huske det i årene fremover :-)
Mine Køretøjer
Ikke køreklar
Årg. 79 med match af motornr. lagt på hylden indtil videre :-(
Køreklar


Peugeot 406 2.0 aut. stc. Årg. 00
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"