FS1 K1 1978
: søn 30. jun 2019 16:19
Hej,
For 3 uger siden købte jeg en "gør det selv" FS1 K1 1978, fordi jeg synes det kunne være spændende at rode med mekanikken for at stresse af efter arbejde. I 1978 fik jeg en spritny DX som jeg solgte 3 år senere, lige som så mange andre knægte i 1970'erne. Denne gang blev det så en K1.
Foreløbigt har stellet fået "ny" bund og støddæmperbolt fra et donorstel, og stel, svingarm og tank er blevet sandblæst. Styrfittings og forgaffel er skilt ad og rengjort, så nu er det tid til at grunde og lakere. Efter det kommer der sikkert noget hvor jeg har behov for hjælp fra forummets tilsammen alvidende eksperter. Jeg glæder mig til at møde jer
Mvh. Svend
For 3 uger siden købte jeg en "gør det selv" FS1 K1 1978, fordi jeg synes det kunne være spændende at rode med mekanikken for at stresse af efter arbejde. I 1978 fik jeg en spritny DX som jeg solgte 3 år senere, lige som så mange andre knægte i 1970'erne. Denne gang blev det så en K1.
Foreløbigt har stellet fået "ny" bund og støddæmperbolt fra et donorstel, og stel, svingarm og tank er blevet sandblæst. Styrfittings og forgaffel er skilt ad og rengjort, så nu er det tid til at grunde og lakere. Efter det kommer der sikkert noget hvor jeg har behov for hjælp fra forummets tilsammen alvidende eksperter. Jeg glæder mig til at møde jer
Mvh. Svend