Nyt passioneret to takts medlem

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
Leifpower
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 31. jan 2015 22:28
Kontakt:

Nyt passioneret to takts medlem

Indlæg af Leifpower »

Hej knallertforum

Er 31 år og har lige siden jeg var 16 år roede i knallert og scootere og MC.
Startede med min dejlige puch maxi k da jeg var 16 år, også begyndte alle plastick scootere at overtage, og det har jeg gjordt en del i, scootere til race, både et cylinderet piaggio med drejeventil og 80cc cylinder, og to cylinderet gilera runner 2x50 cc race bike og drag bike med scooter motor to cylinderet 2 x172 på alu stel med bredt drag bag dæk, er ved at bygge den op nu.. Også har jeg lige fået min gilera runner 180 cc motor hjem fra http://www.emot.nl efter han har bygget dreje ventil på den, med i har sikkert hørt om Martijn stehouwer han gør også i 50 cc race Men nok om scooter, har også en kx 500 crosser og senest har jeg købt en aprilia rs 250 dejlig MC og der kommer jeg jo til at tænke på de små gearmaskiner lidt nyere som aprilia rs 50 am6 men jeg har altid været fascineret af alle 50 cc Road race bikes som kreilder osv.. Og her efter jeg er blevet ældre, vil jeg i gang med knallert igen så købte en puch maxi p for et par år siden rigtig flot og original men der var åbenbart andre med lange ringere som havde mere brug for den end mig, så nu er ved og finde en Yamaha fs1-e det har altid været en fed maskine siden jeg var knægt, men at finde en i dag er svært især med drejeventil 4/5 gears??? det var lidt om mig og mine interesser, og glæder mig til at få go info fra de forskellige forumere og medlemmer her inde...
Leif
Addicted to 2 wheels passion for 2 strokes
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"