Hej! En gammel hankat

Her kan du lige fortælle om dig selv og din knallert.
Adgang kræver medlemskab!
Besvar
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

Hej alle sammen,

Jeg hedder Dan (mine venner kalder mig Danny), og er 54 år. Jeg har altid været rigtig glad for knallerter, og kan faktisk slet ikke få nok af det. Heller ikke selvom jeg er ved at være en gammel knøs.
Jeg er den lykkelige ejer af en flot og vedligeholdt Vespa Rally 200 fra 1976 i en rigtig flot cremehvid farve.
Har lavet min profil herinde fordi jeg håber at finde andre der deler min interesse for alle de skønne maskiner.

Det var lige lynhurtigt kort om mig. Hvis der er nogen spørgsmål så skal I være mere end velkomne til at sende dem afsted.

På gensyn herinde meget snart!
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af Tottenham »

Hej Dan og velkommen til :(y)
Hvis du går ind i : brugerkontrolpanel, og profilindstillinger, og geografisk sted, kan du vedhæfte landsdel, by eller komune el.lign, så vil du måske opleve at nogen bor i nærheden af dig, med samme nøkker
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af 12V »

Hej, velkommen til. Skal vi se billeder af den Vespa? Jeg vil sælge min MC til foråret, og overvejer en Vespa som erstatning :)
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

Tottenham skrev:Hej Dan og velkommen til :(y)
Hvis du går ind i : brugerkontrolpanel, og profilindstillinger, og geografisk sted, kan du vedhæfte landsdel, by eller komune el.lign, så vil du måske opleve at nogen bor i nærheden af dig, med samme nøkker
Alright, jeg går straks igang!


.. Hvis jeg altså kan hitte ud af det.
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

12V skrev:Hej, velkommen til. Skal vi se billeder af den Vespa? Jeg vil sælge min MC til foråret, og overvejer en Vespa som erstatning :)
Mange tak. Ja, det skal I da i hvert fald, skal bare lige have sønnike over, og hjælpe mig med at få nogle billeder over på maskinen her.
Det har også altid været min yndlings maskine, så det vil jeg da ikke tale dig fra :-)
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Dan

velkommen til her på forum,,, håber du får lige så mange gode oplevelser og lige så meget inspiration som vi andre har fået igennem tiden :D ,,,,
og der er da efterhånden blevet renoveret nogen forskellige klassikere af forskellige mærker herinde ,,, prøv at besøge under forumet andre klassikere også,,, :D
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

Yamaha FS1 50SS skrev:Hej Dan

velkommen til her på forum,,, håber du får lige så mange gode oplevelser og lige så meget inspiration som vi andre har fået igennem tiden :D ,,,,
og der er da efterhånden blevet renoveret nogen forskellige klassikere af forskellige mærker herinde ,,, prøv at besøge under forumet andre klassikere også,,, :D
Mange gange tak. Det lyder ikke helt tosset, det vil jeg i hvert fald give et kig med det samme! Mange tak for tippet! :-)
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af Kim B S »

Hej Dan.
Velkommen på forum. :D Jeg kan se at du allerede er godt i gang her inde. :wink: Jeg måtte også lære en del af mine 2 sønner da jeg startede her inde. :lol: Og jeg glæder mig til at se de omtalte billeder af din fine klassikker. :(y)
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

Kim B S skrev:Hej Dan.
Velkommen på forum. :D Jeg kan se at du allerede er godt i gang her inde. :wink: Jeg måtte også lære en del af mine 2 sønner da jeg startede her inde. :lol: Og jeg glæder mig til at se de omtalte billeder af din fine klassikker. :(y)
Hilsen Kim.
Hej Kim,

Mange tak for velkomsten. Jeps, det kører bare allerede! Det er nu heller ikke altid lige let det her, men glæder mig til at få lagt de billeder der herind. Har lige prøvet at få det fortalt over telefonen, men det var lige lovligt indviklet, så må desværre lige vente til at han har tid.
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af Tottenham »

Lidt info
Hvis du skriver vespa , øverst i SØG feltet, øverst på siden, så er der masser af vespa læsning
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

Så har min søn været forbi og hjulpet mig med at få lagt billeder af min Vespa over.
Hvor vil I mene at de hører til henne?

P.S. Glædelig jul og 14. December til jer alle sammen.
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af 12V »

Det kan du her: viewforum.php?f=19" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Synes din reklame i signaturen er lige lovlig stor, den gør at man skal scrolle en del :)
DonDanny
Junior knallert
Indlæg: 17
Tilmeldt: man 3. dec 2012 11:54
Kontakt:

Re: Hej! En gammel hankat

Indlæg af DonDanny »

Alright du, jo jeg synes også lige det er i overkanten. Det er min sønnikke der har pillet ved min profil, da han var her. Jeg beder ham lige ændre det, når han kommer forbi igen her i weekenden, men tak for noten, du. :)

Nu må jeg se, om jeg kan hitte ud af de instrukser som min søn har skrevet ned her.
Hvis ej blot heller - så nok næppe.

Billede
Besvar

Tilbage til "Præsenter dig selv"